Fr. Gjerustads verden

Velkommen i min hule... skal kanskje av og til gi dere en liten titt i mitt liv. Jeg liker det iallefall. Jeg holder til i nord, på en Uio base. (Ungdom i Oppdrag.) Jeg er stab på en disippeltreningsskole. En genial jobb siden jeg elsker Gud, mennesker og friluftsliv... :)

Sunday, February 11, 2007

Tamassi tikilluaritsi, takanna

Strikkeklubb med Annika og Malene. Når de kommer har vi utkledning og oppvisning og sånn...:)

Jeg i selskinnsklær og Lance i mannebunaden. På kaffimik hos Eva og Tobias.

Mati, Kjersti og Sofia. Mati er onkelen vår her i Grønland. Nå er han i Danmark siden mora er syk, de er bare noen av de skjønneste og mest generøse.

2 Comments:

Blogger Line Annette said...

Å Kjertsi, herlig å se bilder fra ditt opphold ¨på grønnland, menneskene ser helt fantastiske ut, for ett fellesskap !

8:23 AM  
Blogger Line Annette said...

Å Kjertsi, herlig å se bilder fra ditt opphold ¨på grønnland, menneskene ser helt fantastiske ut, for ett fellesskap !

8:23 AM  

Post a Comment

<< Home