Fr. Gjerustads verden

Velkommen i min hule... skal kanskje av og til gi dere en liten titt i mitt liv. Jeg liker det iallefall. Jeg holder til i nord, på en Uio base. (Ungdom i Oppdrag.) Jeg er stab på en disippeltreningsskole. En genial jobb siden jeg elsker Gud, mennesker og friluftsliv... :)

Sunday, February 11, 2007

litt bilder

Nielsi og Kristian. To luringer.
Sara og Lillian. Fantastiske kvinner. Haha. Sara er noe av det morsomste. Hun er med i lederteam i menigheten, Lillian er god til å oversette. Det trengs, for på møtene blir det oversatt fra engelsk-dansk-grønlandsk og omvendt...


Maasi og Lars maler. Energi +barn + maling = overraskelser og morro

Dette er Rune og Elias Aqqalu, han er her utrolig mye og er vår alles kjære lillebror.





0 Comments:

Post a Comment

<< Home