Fr. Gjerustads verden

Velkommen i min hule... skal kanskje av og til gi dere en liten titt i mitt liv. Jeg liker det iallefall. Jeg holder til i nord, på en Uio base. (Ungdom i Oppdrag.) Jeg er stab på en disippeltreningsskole. En genial jobb siden jeg elsker Gud, mennesker og friluftsliv... :)

Sunday, February 11, 2007

Hvalfettfest



Her skal Lance, Linda Maria og Jon Einar spise det berømte hvalfettet. Det er som godteri i Grønland. Hvis jeg leker "Bro bro brille", så er jeg alltid "mattak"(=hvalfett), for da velger alle meg. Det er som godteri, julemat, dessert og alt for dem. Jeg lærer meg å like det, men det er annerledes. Selv etter 5 minutters tygging, så kommer du ikke gjennom... Men hvalfettsuppe: det er godt det!!

Beklager at ikke hodene deres var med på bildet...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home